25 آوریل 2024

همایش چشم انداز صنعت زغال در بازار سرمایه

با استدلال می توان ثابت کرد که صنعت زغال یک صنعت اقتصادی است درحالی که تا کنون سرمایه زیادی در ایران روانه این سمت نشده است.

سعید صمدی، دبیر انجمن زغال سنگ ایران افزود: در انجمن زغال سنگ به این نتیجه رسیدیم که مهمترین مشکل صنعت زغال بحث اقتصاد این حوزه و، سرمایه گذاری است.علی رغم ذخیره قطعی 1/2 میلیارد تنی زغالسنگ ایران ولی تولید آن حدود 1/5 میلیون تن در سال است واین میزان تولید با ذخایر تطابق ندارد.

وی با بیان اینکه همایش چشم انداز صنعت زغال در بازار سرمایه جنبه اقتصادی دارد اظهار داشت: زغال از جمله کانی هایی است که در ایران سرمایه کمتری به آن هدایت شده است در حالی که با استدلال می توان اقتصادی بودن این صنعت را ثابت کرد.

صمدی با تاکید دوباره این موضوع که بیشتری چالش صنعت زغال در شرایط فعلی بحث سرمایه گذاری و جذب سرمایه است گفت: از اینرو در این همایش بیشتر بحث های اقتصادی و سرمایه گذاری مطرح خواهد شد و با همین دید این مراسم برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در همین راستا انجمن زغال سنگ ایران همایش یک روزه چشم انداز صنعت زغال سنگ در بازار سرمایه را 6 آذر ماه ساعت 15 لغایت 18 در مرکز همایش سازمان مدیریت صنعتی واقع در تهران خیابان شیخ بهایی شهرک والفجر خیابان ایرانشناسی خیابان نهم پلاک 6  برگزار می کند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 86080521 تماس بگیرند

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

نظری بگذارید