شرکت حدید گستر سیرجان

شرکت حدید گستر سیرجان با بهره گیری از فعالیت‌های مستمر و تجربیات ارزنده خانوادگی طی پنج دهه کار و تلاش بی‌وقفه در راستای دستیابی به اهداف توسعه اقتصادی و حمایت از سرمایه‌های ملی، در مورخه 1391/04/24 به شماره ثبت 3181 تأسیس گردید.

این شرکت توانسته است با استفاده از توانایی‌های بالقوه و آگاهی از اهمیت توسعه در راستای رونق و رشد اقتصادی برای کشور گام‌های عملی و مؤثری را برداشته و شاهد شکوفایی و به ثمر رساندن اهداف عالیه کشور و مردم باشد.

در بخش زغال‌سنگ حرارتی گروه معدنی حدید گسترسیرجان در قالب شرکت کوثر زرین آذر در امر اکتشاف، استخراج و فرآوری و نهایتاً بازرگانی این ماده معدنی مربوط به معدن زغال‌سنگ بوج فعالیت می‌نماید. این مجموعه دارنده پروانه بهره برداری معدن زغال‌سنگ بوج کرمان می‌باشد، فعالیت اجرایی در این معدن پس از انجام فعالیت‌های اکتشافی تفضیلی گسترده در محدوده 25 کیلومتر مربعی معدن آغاز شده و در حال حاضر به‌صورت روباز استخراج می‌شود. در کنار فعالیت‌های اکتشافی و استخراجی، بررسی‌ها و آزمایشات فراوری، انجام طرح استخراج زیرزمینی، طراحی کارخانه زغال شویی و بازرگانی خارجی محصول تولیدی به‌ویژه صادرات به کشور ترکیه، توسط کارشناسان خبره شرکت و مشاوران داخلی و خارجی در حال انجام است.

طرح توسعه:

این مجموعه در نظر دارد همزمان با ادامه اکتشافات و گسترش عملیات استخراجی و تولید محصول، واحد زغال شویی با ظرفیت سالیانه 300 هزار تن در محل معدن و طبق آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و با جذب مشارکت خارجی احداث و محصولی صادراتی با کیفیت مرغوب‌تر و تناژ بیشتر تولید نماید.

آدرس: تهران، زعفرانیه، پالادیوم، واحد ۹۰۹ شمالی

تلفن: ۵-۰۲۱۲۲۶۶۸۸۷۰ دورنگار: ۰۲۱۲۲۶۶۸۸۷۹

دفتر کرمان:
آدرس: بلوار معلم، معلم ۱۶، پلاک ۱۹
تلفکس: ۰۳۴۴۲۲۰۲۸۳۸

www.hadidsirjan.com

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

نظری بگذارید